"Akademia Efektywnej Komunikacji Medialnej w Przemyśle Spożywczym", 16-17.10.2014 r., Hotel Warszawianka, Jachranka/k Warszawy

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) objęło patronatem konferencję organizowaną przez PFPŻ „""Akademia Efektywnej Komunikacji Medialnej w Przemyśle Spożywczym", 16-17.10.2014 r., Hotel Warszawianka, Jachranka/k Warszawy”, która odbędzie się w dniach 16-17 października 2014 roku w Hotelu Warszawianka w Jachrance k/ Warszawy.

25% zniżki dla pracowników firmy lub organizacji członkowskiej PFPŻ ZP oraz dla prenumeratorów „Food-Lex”

 

W programie m.in.:

·         Jakie strategie medialne wybrać w sytuacji kryzysowej?

·         Punkty zapalne w komunikacji medialnej w branży spożywczej?

·         Czarny PR w branży spożywczej - jak się bronić?

·         Jak wystąpieniem w mediach wpłynąć na opinię społeczną?

·         W jaki sposób w czasie 30 sekundowego „newsa” przekazać czytelnie wszystkie ważne informacje?

·         Kiedy akceptować kadr i umówić się na autoryzację?

·         Kontakt z mediami - szanse i zagrożenia

 

Odpowiedzi na te i wiele innych zagadnień znajdziecie Państwo podczas pierwszej Akademii Medialnej PFPŻ ZP!

Do Państwa dyspozycji oddani zostaną najlepsi eksperci, dziennikarze i prezenterzy m.in.: Andrzej Gantner – PFPŻ ZP, Justyna Golonko – Polskie Radio,  Iwona Kutyna - TVP Info,  Jarosław Kuźniar TVN i TVN 24, Krzysztof Ziemiec - Wiadomości TVP 1.



WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE: www.pfpz.pl

W przypadku pytań proszę o kontakt:

Monika Jonczak, Dyrektor Marketing

tel.: +48 22 830 70 55, e-mail: m.jonczak@pfpz.pl