1148.jpg

Inauguracja kampanii telewizyjnej 5 porcji warzyw, owoców lub soku

02.03.2012

Kategoria:

13 lutego ruszyła kampania telewizyjna II edycji unijnego programu informacyjno-edukacyjnego pt. „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Projekt jest realizowany przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków, zaplanowany jest na trzy lata, a działania o szerokim zakresie będą prowadzone równolegle na terenie Polski i Rumunii.
 
Program „5 porcji warzyw, owoców lub soku” ma charakter prospołeczny i edukacyjny. Organizatorem przedsięwzięcia jest Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków. Projekt finansowany jest ze środków Unii Europejskiej i Rzeczpospolitej Polskiej oraz z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, administrowanego przez Agencję Rynku Rolnego.

Pierwsza edycja kampanii miała miejsce w Polsce latach 2009/2010. Projekt zakończył się sukcesem – badania przeprowadzone na zakończenie dwuletniego programu wyraźnie pokazały, że zwiększyła się świadomość społeczna dotycząca konieczności spożywania 5 porcji warzyw, owoców i soku dla zachowania zbilansowanej diety. W II edycji organizator kampanii zakłada osiągnięcie równie dobrych efektów w dwóch krajach.

W ramach programu, zarówno w Polsce jak i w Rumunii , zostanie przeprowadzona szeroko zakrojona kampania edukacyjna, którą rozpoczyna emisja spotów reklamowych w TV. Jej celem jest jak największe nagłośnienie prozdrowotnych przekazów projektu i zachęcenie do spożywania 5 porcji warzyw, owoców lub soku dziennie.

W Polsce spoty reklamowe będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsacie i TVN oraz w stacjach tematycznych.

Przygotowane zostały dwa spoty – jeden skierowany do dorosłych, którego hasło brzmi: „5 porcji to zdrowie”, a drugi do dzieci z hasłem „Przybij 5 pięciu porcjom”.

Kategorie: