Inauguracja kampanii telewizyjnej 5 porcji warzyw, owoców lub soku
02.03.2012
Kategoria: Branża
Pierwsza edycja kampanii miała miejsce w Polsce latach 2009/2010. Projekt zakończył się sukcesem – badania przeprowadzone na zakończenie dwuletniego programu wyraźnie pokazały, że zwiększyła się świadomość społeczna dotycząca konieczności spożywania 5 porcji warzyw, owoców i soku dla zachowania zbilansowanej diety. W II edycji organizator kampanii zakłada osiągnięcie równie dobrych efektów w dwóch krajach.
W ramach programu, zarówno w Polsce jak i w Rumunii , zostanie przeprowadzona szeroko zakrojona kampania edukacyjna, którą rozpoczyna emisja spotów reklamowych w TV. Jej celem jest jak największe nagłośnienie prozdrowotnych przekazów projektu i zachęcenie do spożywania 5 porcji warzyw, owoców lub soku dziennie.
W Polsce spoty reklamowe będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsacie i TVN oraz w stacjach tematycznych.
Przygotowane zostały dwa spoty – jeden skierowany do dorosłych, którego hasło brzmi: „5 porcji to zdrowie”, a drugi do dzieci z hasłem „Przybij 5 pięciu porcjom”.