Konferencja „Akademia Efektywnej Komunikacji Medialnej w Przemyśle Spożywczym”, 16-17.10.2014 r., Jachranka/k Warszawy
Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) objęło patronatem konferencję organizowaną przez PFPŻ „””Akademia Efektywnej Komunikacji Medialnej w Przemyśle Spożywczym”, 16-17.10.2014 r., Hotel Warszawianka, Jachranka/k Warszawy”, która odbędzie się w dniach 16-17 października 2014 roku w Hotelu Warszawianka w Jachrance k/ Warszawy.
25% zniżki dla pracowników firmy lub organizacji członkowskiej PFPŻ ZP oraz dla prenumeratorów „Food-Lex”
W programie m.in.:
· Jakie strategie medialne wybrać w sytuacji kryzysowej?
· Punkty zapalne w komunikacji medialnej w branży spożywczej?
· Czarny PR w branży spożywczej – jak się bronić?
· Jak wystąpieniem w mediach wpłynąć na opinię społeczną?
· W jaki sposób w czasie 30 sekundowego „newsa” przekazać czytelnie wszystkie ważne informacje?
· Kiedy akceptować kadr i umówić się na autoryzację?
· Kontakt z mediami – szanse i zagrożenia
Odpowiedzi na te i wiele innych zagadnień znajdziecie Państwo podczas pierwszej Akademii Medialnej PFPŻ ZP!
Do Państwa dyspozycji oddani zostaną najlepsi eksperci, dziennikarze i prezenterzy m.in.: Andrzej Gantner – PFPŻ ZP, Justyna Golonko – Polskie Radio, Iwona Kutyna – TVP Info, Jarosław Kuźniar TVN i TVN 24, Krzysztof Ziemiec – Wiadomości TVP 1.
WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE: www.pfpz.pl
W przypadku pytań proszę o kontakt:
Monika Jonczak, Dyrektor Marketing
tel.: +48 22 830 70 55, e-mail: