„Przewodnik dla Wnioskodawców” ubiegających się o dofinansowanie kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych
W związku z opublikowanym w ramach nowej polityki promocyjnej, przez Komisję Europejską w dniu 4 lutego 2016 roku, zaproszeniem do składania przez beneficjentów propozycji „prostych” programów promocyjnych, Komisja Europejska opracowała i zamieściła na poniższej stronie internetowej „Przewodnik dla Wnioskodawców”:
Przedmiotowy dokument ma na celu udzielenie najważniejszych informacji potencjalnym Wnioskodawcom, ubiegającym się o współfinansowanie działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących produktów rolnych i należy go traktować jedynie jako przykład. W rzeczywistości formularze i wzory internetowe udostępnione w ramach elektronicznego systemu składania wniosków na portalu dla uczestników mogą różnić się od przykładów podanych w ww. dokumencie. Wnioski muszą być przygotowane i przesłane za pośrednictwem elektronicznego systemu składania wniosków, dostępnego na portalu dla uczestników.
Ostateczny termin składania wniosków upływa 28 kwietnia 2016 roku.
Zadaniem niniejszego przewodnika jest pomoc Wnioskodawcom w przygotowaniu i złożeniu wniosku oraz udzielenie odpowiedzi na pytania, które mogłyby się pojawić w związku z powyższym.
W przypadku dalszych pytań dostępne są również następujące opcje:
- Informacje dotyczące sposobu rejestracji lub związane z tym zapytania dostępne są na portalu dla uczestników pod adresem: https://ec.europa.eu/research/participants/portal/desktop/en/opportunities/index.html
- Helpdesk IT portalu dla uczestników – wnioski należy składać za pośrednictwem serwisu informacji o badaniach pod adresem: http://ec.europa.eu/research/index.cfm?pg=enquiries
- W odniesieniu do pytań niezwiązanych z IT – Helpdesk Chafea jest dostępny pod następującym adresem poczty elektronicznej: oraz pod następującym numerem telefonu: +352-4301-36611. Helpdesk jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30-12:00 i 14:00-17:00. W weekendy i święta helpdesk nie jest dostępny.
Zanim jednak skontaktują się Państwo z Helpdeskiem Chafea, prosimy o zapoznanie się z powyższym dokumentem.