30 MAJA - obchodzimy – ŚWIATOWY DZIEŃ SOKU

Stowarzyszenie KUPS, w ramach 8 edycji projektu „5 porcji warzyw, owoców lub soku” uczci ten dzień licznymi aktywnościami w mediach i blogosferze

zdj 1

 

Dzień Soku obchodzony 30 maja na całym świecie jest okazją aby celebrować soki. Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) aktywnie włączyło się w świętowanie tego ważnego dnia poprzez: promocję Dnia Soku w STACJACH RADIOWYCH: Radio Zet, Meloradio oraz w Chili Zet

  • W Radio Zet zostanie zorganizowany konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. W dniach poprzedzających DZIEŃ SOKU emitowane będą zapowiedzi konkursowe, także prowadzący będą przypominać o zgłoszeniach do konkursu, który zostanie rozstrzygnięty 30 maja 2019
  • Radio Zet, Meloradio oraz Chili Zet wyemitują serię jingli przypominających o DNIU SOKU, jingle będą pojawiać się będą m.in. przed i po audycjach dot tego wydarzenia.
  • W Meloradio w czasie programu informacyjnego (Wiadomości) emitowane będą wypowiedzi ekspertów dotyczące DNIA SOKU
  • Również w Meloradio w programie Karola Łuniewskiego „Temat na czasie” odbędzie się rozmowa z naszym ekspertem – dr Agnieszką Kozioł-Kozakowską – Collegium Medicum UJ
  • W Chili Zet zaplanowano audycję o DNIU SOKU w programie „Śniadanie do łóżka” 30 maja 2019
  • W ramach działań online w na podstronie Radia Zet (https://konkursy.radiozet.pl/Swieto-soku-KUPS ) umieszczone zostaną wszelkie informacje o konkursie, a na Instagramie Chilli Zet umieszczony zostanie post związany z DNIEM SOKU

 

Równocześnie Stowarzyszenie KUPS realizuje szeroko zakrojone działania w internecie i w blogosferze, które rozpoczęły się już w połowie maja. Obejmują one różnorodne aktywności:

 

zdj 2

DZIĘKI PROJEKTOM DOFINANSOWANYM ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH ORAZ PRZY WSPARCIU CZŁONKÓW, MOGLIŚMY ZAINICJOWAĆ POWYŻSZE AKTYWNOŚCI – ZACHĘCAMY PAŃSTWA DO UDZIAŁU W DNIU SOKU ORAZ DO DZIELENIA SIĘ TYMI INFORMACJAMI.

Stowarzyszenie KUPS wraz z Członkami podejmuje wszelkie niezbędne działania aby wspierać branżę sokowniczą w Polsce, stawiając sobie za cel przede wszystkim poprawę jakości soków oraz promocję całej kategorii produktów. Dzięki wspólnym projektom Polska i działający tu producenci mogą pochwalić się doskonałymi wynikami rynkowymi w obszarze produkcji i dystrybucji soków. Jak wskazują badania realizowane przez AIJN, Polska jako jeden z nielicznych krajów w 2017 roku zanotowała wzrost konsumpcji soków i nektarów.

Zapraszamy do czytania informacji na blogach i słuchania audycji w RADIO ZET, CHILLI ZET i MELORADIO

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO ŚWIĘTOWANIA DNIA SOKU

FLOORAD 750 x 200 - wersja 3