Kampania „5 porcji warzyw, owoców lub soku” nominowana do nagrody PR Wings

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) nominowało kampanię Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pt. „5 porcji warzyw, owoców lub soku” do nagrody PR Wings.

Jury PR Wings wybrało projekty nominowane do nagród głównych w inauguracyjnej edycji konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Celem konkursu PR Wings jest promowanie profesjonalnych, etycznych oraz wyróżniających się praktyk z zakresu public relations oraz komunikacji. Postulaty te realizowane są choćby przez skład jury, które składa się z osób niezależnych od organizatora.

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków wraz z Agencją wdrażającą (PR Hub) kampanię „5 porcji warzyw, owoców lub soku”, zostały nominowane w kategorii Public Affairs i Lobbying. Pozostałe kategorie obejmują takie obszary jak PR korporacyjny, PR produktowy, CSR, Komunikacja Kryzysowa czy Komunikacja w social mediach.

Konkurs ma charakter otwarty i może w nim wziąć udział każdy podmiot, który spełnia warunki regulaminowe, a zrealizowana przez niego kampania PR odbyła się w Polsce. Ogłoszenie wyników nastąpi 16 września 2021 r. na gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.

Stowarzyszenie KUPS realizuje aktualnie XI edycję projektu 5 porcji warzyw, owoców lub soku, która skupia się głównie na działaniach promocyjnych w internecie, udziale w konferencjach naukowych oraz komunikacji powiązanej z dniami specjalnymi, tj. Światowym Dniem Soku oraz Światowym Dniem Owoców i Warzyw. Bieżąca kampania potrwa do końca lutego 2022.

Po więcej szczegółów zapraszamy na stronę www.prwings.pl