Branża
Branża > Informacje dla branży > Newsy prasowe > Coca Cola zastępuje swoją stronę korporacyjną przez lifestylowy magazyn cyfrowy. To rewolucja marketingowa!

Coca Cola zastępuje swoją stronę korporacyjną przez lifestylowy magazyn cyfrowy. To rewolucja marketingowa!

Coca Cola zastępuje swoją stronę korporacyjną przez wizualny digital magazine Coca Cola Journey. Jeszcze nigdy żadna marka nie posunęła się tak daleko w Content Marketingu i nie zrezygnowała z tradycyjnej, statycznej strony www, komunikującej m. in. z inwestorami, na rzecz magazynu w stylu lifestylowym. To rewolucja marketingowa w świecie wielkich korporacji.
 
Dobrze opisuję to Clyde Tuggle, wiceprezes i dyrektor ds. wizerunku i komunikacji The Coca-Cola Company:
„Coca-Cola Journey to najbardziej ambitny projekt cyfrowy w historii marki Coca-Cola, dlatego szczególnie zależy nam na wysokim poziomie i atrakcyjności publikowanych treści. Mamy nadzieję, że Coca-Cola Journey stanie się miejscem, gdzie ludzie będą dzielić się swoją ciekawością świata, angażować w poruszające dyskusje, oraz gdzie w inspirujący sposób dowiedzą się więcej na temat różnych aspektów marki Coca-Cola – mówi Clyde Tuggle, cytowany w komunikacie prasowym firmy.
Coca-Cola założyła sobie, że Journey będzie całkowicie odmienną stroną od tradycyjnych internetowych stron firmowych i tak naprawdę jest. O ile Coca-Cola Journey będzie nadal zawierała takie materiały jak: informacje prasowe, informacje dla inwestorów, profile członków Zarządu, oferty pracy etc., to jej szata graficzna i układ bardziej przypominały magazyn cyfrowy niż klasyczną stronę firmową.
 
Cały artykuł znajdziecie Państwo w poniższym linku.
 
 
Źródło: www.mediacafe.pl z dnia 13.11.2012 roku