Maspex w rankingu najcenniejszych i najbardziej wartościowych marek
portalspozywczy.pl / pr
Marki Lubella i Tymbark, należące do Grupy Maspex Wadowice, zajęły pierwsze miejsca w swoich kategoriach, w rankingu najcenniejszych i najbardziej wartościowych marek w Polsce, opublikowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”.
Ranking został stworzony na podstawie wyceny oraz miary rozpoznawalności marki, jej popularności i sympatii do produktów, które wpływają na wartość marki. Wśród najcenniejszych i najmocniejszych marek polskich, Lubella i Tymbark uplasowały się na pierwszym miejscu.
W kategorii „Najbardziej wartościowe marki w branży napojów bezalkoholowych” Tymbark po raz trzeci został uhonorowany tytułem najmocniejszej marki napojowej w Polsce. Marka bardzo wysoko została również oceniona w kategoriach: „najczęściej” wybieranych i „najsilniejszych” marek 2013 roku, a także pod kątem prestiżu, postrzeganej jakości oraz rozpoznawalności i świadomości marki.
Sukces odniosła również Lubella, która zajęła pierwsze miejsce wśród najbardziej wartościowych marek w kategorii „Pozostałe produkty żywnościowe”. Lubella zajęła również trzecie miejsce w kategorii „Najsilniejszych marek 2013 roku” oraz wysoko w uplasowała się pod kątem lojalności konsumentów, prestiżu i jakości.
Bardzo wysoką – piątą pozycję w kategorii „Najbardziej wartościowe marki w branży napojów bezalkoholowych” zajęła marka Kubuś, która jest najsilniejszą marką w kategorii napojów i soków dla dzieci.
W Rankingu Mocy Marek Napojów Bezalkoholowych, najwyżej spośród wszystkich brandów napojów energetycznych, uplasowała się także marka Tiger.
Źródło: www.portalspozywczy.pl z dnia 18.12.2013 roku